Türk Telekom hat bilgilerimi nasıl öğrenebilirim?
Tarife, paket ve kampanyalar için toplam kalan sürenizi SES yazıp 5555’e SMS göndererek öğrenebilirsiniz. Kamu tarifelerinde grup içi kullanım süresini DAKİKA yazıp 5555’e SMS göndererek öğrenebilirsiniz. Kalan İnternet kullanımınızı ise 5555 numarasına SMS göndererek öğrenebilirsiniz.
Türk Telekom abonelik bilgilerimi nasıl öğrenebilirim?
Abonelik İşlemleri menüsünden İnternet bağlantınıza atanmış ücretsiz ürün ve hizmetleri görüntüleyebilir, paket hızınızı, adres ve hesap bilgilerinizi kontrol edebilirsiniz.
Türk Telekom fatura bilgilerimi nasıl öğrenebilirim?
Türk Telekom mobil hattınızın güncel borç bilgisini GUNCEL servisiyle kolayca öğrenebilirsiniz. Türk Telekom mobil hattınızın güncel borç bilgisini GUNCEL servisiyle kolayca öğrenebilirsiniz. Cep telefonunuzun mesaj bölümüne gidin, CURRENT yazıp 5555’e gönderin.
Türk Telekom kalan bilgilerimi nasıl öğrenebilirim?
Güncel kullanım miktarınızı aşağıdaki kanallardan öğrenebilirsiniz: Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri.
Hat bilgilerimi nasıl öğrenebilirim?
Adresinizi kullanarak e-devlet sistemine giriş yapabilir ve tüm operatörlerle olan bağlantılarınızı kontrol edebilirsiniz. Ayrıca Dijital Operatör uygulamasının ayarlar menüsündeki hesap ekleme işlemini kullanarak adınıza kayıtlı tüm hatları görebilirsiniz.
Kimlik bilgileri güncelleme nasıl yapılır?
e-Devlet Kapısı’nda “Kimlik Bilgilerim” bölümündeki bilgileriniz hatalı ise açılan sayfada yer alan “Bilgilerimi Güncelle” butonuna tıklayarak Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü sistemlerindeki bilgilerinizle e-Devlet Kapısı’ndaki bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
Türk Telekom taahhüt bilgilerimi nasıl öğrenebilirim?
Türk Telekom’a sözleşme talebinde bulunmak için telefonunuzun arama alanına *124# yazmanız ve arama tuşuna basmanız gerekmektedir. Daha sonra “TAAHHÜT” seçeneğini seçip tekrar “Taahhüt” seçeneğini seçmeniz gerekmektedir. Taahhüt gün numaranız, kalan taahhüt süreniz ve çekim ücreti telefonunuza SMS yoluyla gönderilecektir.
Aboneliğimi nasıl görebilirim?
Google Hesabınızı açın. Oturum açmanız gerekebilir. Soldaki Ödemeler ve abonelikler’e tıklayın. Öğelerin listesini görmek için Satın alımları yönet, Abonelikleri yönet veya Rezervasyonları yönet’e tıklayın.
9520’ye neden mesaj gitmiyor?
“Hayır” derseniz, 9520’ye SMS gönderemezsiniz ve cihaz ayarlarınızda değişiklik yapmanız gerekir. Android cihazınızda “Premium SMS Gönderme İzni”ni etkinleştirerek mevcut ayarlarınızı istediğiniz zaman güncelleyebilirsiniz.
Türk Telekom fatura dökümü nasıl alınır?
Ayrıntılı Fatura Bilgileri Düzenli ayrıntılı fatura talimatlarınızı, Türk Telekom ofis ve şubelerindeki Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’nden veya Türk Telekom İnternet Online İşlemler 444 1 444’ü arayarak talep edebilirsiniz.
Türk Telekom taahhüt bitince ne olur?
Müşterinin kampanya süresi içerisinde taahhütlü bir kampanyaya katılması durumunda 3 aylık indirim/dakika kampanyası otomatik olarak sona erer. Türk Telekom bireysel telefon müşterileri taahhütlerinin sona ermesinden itibaren 3 ay boyunca belirli taahhütlü kampanyalarda kampanyadan faydalanabilirler.
Fatura bilgileri nelerdir?
Fatura düzenlenebilmesi için faturada bazı bilgilerin bulunması gerekmektedir. Fatura düzenlenebilmesi için faturada bulunması gereken başlıca bilgiler şunlardır: Faturayı düzenleyen kişi/kuruluşun ünvanı ve adresi, Faturayı düzenleyen kişi/kuruluşun vergi numarası, Mersis numarası30 Temmuz 2024
Türk Telekom paket nasıl öğrenilir?
. KALAN [servis numarası] yazıp 6606’ya mesaj atarak veya Online İşlem Merkezi’nden kontrol ederek kullanımınızı istediğiniz zaman takip edebilirsiniz. Aylık kullanım tutarınız (GB) dolmadan önce sizi bilgilendireceğiz. Aylık kullanımınızın %80’ine ulaştığınızda sizi bilgilendireceğiz.
Türk Telekom hat iptali kaç TL?
Değerli müşterilerimiz, 1 Aralık 2019 tarihinden itibaren ev ve iş yerlerinde internet hattı bloke etme, taşıma, nakil ve kapatma ücretlerinde düzenleme yapılacaktır. Hat dondurma, taşıma ve nakil hizmetleri 42 TL’ye, hat kapatma ücreti ise 34,9 TL’ye güncellenecektir.
* 159 nedir?
Konuşma. Kalan dakikalarımı nasıl öğrenebilirim? KALAN yazıp 2222’ye ücretsiz SMS göndererek kalan dakikalarınızı öğrenebilirsiniz. Ayrıca cep telefonunuzdan *159# tuşlayıp arama tuşuna basabilir veya Kurumsal Online İşlemler üzerinden sorgulayabilirsiniz.
E-devletten mobil hat dökümanı nasıl çıkarılır?
e-Devlet Kapısı’na şifre ve T.C. Kimlik numaranızla giriş yaptıktan sonra “E-Hizmetler” bölümünde “Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu”nu seçin. Bu kategorinin alt başlıklarında “Mobil Bağlantı Sorgulama”ya tıklayın.
Türk Telekom kendi numaramı nasıl öğrenebilirim?
Profilinizi online işlemlerden, bayilerimizden veya 4441500 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayarak öğrenebilirsiniz.
Numara kimin adına kayıtlı nasıl öğrenilir?
Diğer bilinmeyen GSM numaraları için cep telefonunuzdan 11832’yi direkt arayarak Turkcell bilinmeyen numara servisine veya 11855’i arayarak Avea bilinmeyen numara servisine ulaşabilirsiniz. Türk Telekom bilinmeyen numara servisine ulaşmak için cep telefonunuzdan 11811’i arayabilirsiniz.
Türk Telekom cihaz puanı nasıl öğrenilir?
Findeks Kredi Notu Sorgulama Servisi: Bu servisten, TC Kimlik numaranızı ve doğum tarihinizi aralarında boşluk bırakarak yazıp 1122’ye göndererek veya Türk Telekom Online İşlemler ve Mobil Uygulama üzerinden faydalanabilirsiniz. (… Hizmet bedeli tüm vergiler (KDV ve ÖİV) dahil 36 TL’dir. Diğer makaleler…